söndag 22 mars 2009

Jag tycker väldigt mycket om brunt

Nu sitter jag i kyrkan på Dans rum, äter choklad och mår lite illa. Lykke sprang iväg någonstans så jag får datorn för mig själv :) eller tja, innan hon sprang iväg fick jag den inte alls. Ibland funderar jag på om det är jag som är ledarlagets piskade pyssling och inte Daniel. Fast nej, jag är alldeles för cool för det :)

Igår fyllde min morfar 80, eller egentligen fyllde han år på fredag men vi firade honom igår. Men JÄTTEMYCKET mat från vespa. God mat, åt lite för mycket.
Jag gav min morfar världens finaste present. En t-shirt med tryck som jag tryckt själv där där det stod världens bästa 80-årige morfar :) Jag är ett väldigt sött barnbarn.
Igår när jag kom hem var jag astrött eftersom jag fått för lite sömn, eftersom jag sovit i Lomma från fredag till lördag. Och blev dessutom väckt mittinatten på grund utav att någon inte kunde somna. Äh, fan vad kul jag hade.
Så jag kom hem från morfar, la mig på soffan och såg på slutet av american pie 2. Fy fan vad den är rolig, skrattar lika mycket åt den varje gång, alltid åt samma saker.

Nej nu ska jag ta mig i kragen, åka hem och plugga och träna för att sedan åka tillbaka hit och titta på en jättebra musikal som enligt Dan skulle vara tiptop, eftersom det är folk med i den som medverkat i Jesus Christ superstar.... Ooohyeah, jag känner det...

Nu ska jag gå och kräkas......

Inga kommentarer: