onsdag 4 mars 2009

Snart, snart, snart

Oho, samhällsprovet gick ändå rätt okej. Jag svarade på allt iaf och det är ju bra. Jag kan i och för sig ha svarat fel på allt och då är det ju mindre bra...

Har precis ätit, bulljongsoppa. Fruktansvärt äckligt :P
På lördag ska jag förhoppningsvis träffa broder Johan :) Och då ska jag berätta att filmen snart är klaaar :)



Jag längtar jättemycket till våren. Den var här under första delen av dagen men försvann lite under eftermiddagen. Men jag ska försöka att inte stressa den, än så länge är det ju bara början av mars.
Men jag känner det, att snart är den här. Snart kommer blommorna ploppa upp och snart kommer det att vara fåglarna som väcker mig på morgonen och inte en tjutande klockradio. Och snart kommer det vara ljust så pass länge om kvällarna att Elinor och jag kan börja gå våra kvällspromenader på kyrkogården och prata om livet och vad vi ska göra på sommaren.
Jag längtar dit :)

Inga kommentarer: