torsdag 26 mars 2009

Lite äckligt

Jag mår lite dåligt.

Var i kyrkan igår. Kom hem och somnade alldeles för sent. Vaknade sedan 4 på natten över att jag behövde kräkas. Trevligt... Not.
Dock var jag nog inte magsjuk, jag har bara misskött min kost något otroligt på sistone. Men jag sov väldigt oroligt så jag stannade hemma från skolan. Mådde rätt dåligt...

Har precis tittat på du är vad du äter. Ibland funderar jag på att anmäla mig själv. Mest bara för att få koll på allting liksom. Det hade varit najs att få reda på hur mycket fettmassa man har och hur mycket man ska ha. Och se om jag verkligen lever som jag tror att jag gör. Antagligen inte. Jag skulle nog fått en chock. För även om jag vet att jag inte är världens nyttigaste så är jag nog ändå mycket onyttigare än vad jag tror. Anna Skipper skulle nog bli fruktansvärt arg på mig, för hon är alltid mycket strängare mot kvinnor som är med i hennes program.

Nu ska jag dricka vatten för jag har en huvudvärk som dödar mig och sedan ska jag träna.

Inga kommentarer: