söndag 15 mars 2009

Blond & Strong :(

Nu sitter jag här med Schwarzkopf blonde extreme blondering i mitt hår. Det kliar lite...
Men nu är mitt hår inte grönt längre iaf. Hoppas jag... Antagligen är det orange.
Fitta...
Aja, så länge det inte är grönt.
har pluggat lite franska. Långt ifrån så mycket som jag borde, men jag ska fortsätta snart. Sedan ska min familj äta söndagspizza... HAHA! Vad äckligt egentligen. Jag som måste gå ner i vikt. Jag har en känsla av att min mage har växt ur min balklänning. Vilket är AJAJ eftersom jag måste ta den till skräddaren snart... Fuck alltså...

Aja... nu är mitt första problem håret, sedan franskan.
Mitt utseende kommer före min skolgång.

Jag kommer misslyckas med allt.

Och jag kommer se ut som en kyckling snart. En kyckling insmetad med gul-utan-sol :(

Inga kommentarer: