tisdag 2 december 2008

I say Fuck you

Oj, vad trött jag är. Har "ett litet" förhör i samhäll imorron. Känns ganska ofett. Nu såhär i slutet av terminen kommer allt det skolarbete ifatt en som man borde gjort klart mycket tidigare. Fast, det kunde varit värre. Så farligt är det inte... Jag höll mitt tal i svenska idag. Det var väldigt hackigt, lite stakigt, otroligt töntig och hade en övertid på ungefär 4 minuter. Där gick mitt svenskabetyg lixom... Ball, NOT! Men vafan, det blir ju ett VG i alla fall. Men ett VG kommer reta skiten ur mig. Men tyvärr är det ju detta resultatet, som med alla andra misslyckade skolaresultat, bara mitt fel. Och DET, det suger. Hade varit soft om jag åtminstone kunde skylla mitt misslyckande på någon annan... Bajs.

Igår stängde röstningen till Lucia lundcitysamverkan och jag är väldigt spänd. Jag hoppas att Lykke vinner. Alla annat vore otänkbart för alla de andra kandidaterna är inte ens hälften så bra som Lykke. Lykke hade ju lätt varit den coolaste Lucian. Plus att hon kickar alla ass när det kommer till sång-biten.
Jag har tvingat ett antal personer rösta på Lykke. Vissa har jag varit tvungna att hota och muta litegrann men det har överlag gått ganska smärtfritt. Om inte Lykke vinner kommer jag... bli arg. Kanske göra något drastiskt. Antagligen inte. Det mest drastiska kommer väl i sådana fall vara att klippa sönder bilden på årets Lucia ur tidningen. Jo, det låter ganska bra.

Nu ska jag plugga.

Inga kommentarer: