onsdag 10 december 2008

Skolkatalog

Sitter i skolan. Min lärare uttalar sig om sina åsikter igen, fast hon inte får. 50 spänn på att hon i slutet av detta tal kommer säga "men detta är bara min personliga åsikt". Ha!

Ska förtillfället skriva klart brevet a.k.a uppsatsen. Det går faktiskt framåt. Ganska okej. Jag planerar att bli klart ikväll eftersom jag inte vill/kan skriva klart imorron eftersom jag fyller år. För tillfället har jag fastnat men jag har ändå skrivit ungefär 2 5 sida utav fyra. Så lite mer än hälften och det är bara ren fakta. Sedan ska det skönlitterära in också (brevet) så det känns som att jag har lite utrymme. Men jag tänker ändå sjukanmäla mig efter denna lektionen och gå hem och skriva klart. Har bara franska idag vid tre men orka. Vill få detta klart.
Därför måste jag sluta nu...

(hon sa det, vad var det jag sa, 50 spänn till mig)

Inga kommentarer: