tisdag 9 december 2008

Säg att du vill ha ***

Oh, dessa citat, alla dessa citat. Saknar den tiden då citat från rubriken var. Så jävla kul det var. Eller just den natten var inte särskilt kul, i alla fall inte för mig. Alla andra hade säkert skitkul. Eller Z hade väl ungefär lika kul som jag. Eller nej, han hade det nog ta mig fan värre. För han sov i tältet, jag sov på bryggan. Fast han fick i alla fall sova i tältet. Men å andra sidan, med tanke på vad som hände i tältet.... Jäjä, men efteråt, fy i helevte vad roligt det var.
Men årets citat alltså: "Sluta va sån jävla neger"
HAHA! SÅ JÄVLA SCHÖÖÖN!

----------------------------------------------------------------------------------

Åh, vad jag mår dåligt. Har ätit alldeles för mycket kakor. Nu när det börjar närma sig jul så svullar hela min kropp upp. Jag äter kakor/godis HELA tiden...

Sedan är jag arg också... tror jag... Fett som fan.

Ska försöka skriva klart det där brevet snart. Får eventuellt skolka imorron från Samhällen och franskan och skriva klart det. Vill inte (Kan ändå inte) sitta uppe på min födelsedag och skriva uppsats.
2 dagar kvar. Så fett det ska bli. På lördag ska jag bli asfull, tänkte jag iaf. Planerar att vara bakis på jobbet och på konfirmationsträffen på söndag. Fuck that, jag fyller 18. JAG KAN GÖRA VAD JAG VILL!
Haha, okej jag vet att det inte är så. Men jag planerar att tro det ett tag innan jag inser den hårda verkligheten, att mitt liv egentligen inte betyder nått. Men det kan jag tänka på nästa vecka. Denna veckan, ska jag inte tänka alls :D

Inga kommentarer: