onsdag 17 december 2008

AHA! Ta er i häcken!

"Jag förespråkar ett samhälle där människan kan flyga genom att vifta med armarna. Ok, en del kompisar dog kanske när jag puttade ut dem genom fönstret och skrek "VIFTA!", men det var ju inte meningen, så det har ingenting med min vision att göra. I mina teoretiska programförklaringar står det ju att de ska kunna flyga så varför ska jag behöva ta ansvar för att de inte kunde det?"
- Wärsting, Flashback


SÅ JÄVLA BRA!

Hittade detta på ett forum när jag googlade runt på ordet "kommunism". Detta är ironiskt skrivet utav en person som driver med de som säger att det styre som Sovjet hade fram till dess fall inte var kommunistiskt. Så jävla rätt. För de som säger att Sovjet inte var kommunistiskt kan ta sig i häcken. Idéen skapades ur kommunism och sedan utvecklades det, ur kommunism. Att säga att det inte var kommunismens fel att det som hände verkligen hände är att fly från sitt ansvar och det är bara undanflykter.
Det olika styrena såg kanske annorlunda ut i tillexempel Korea jämfört med Kuba men tankarna kring detta styret kommer fortfarande från samma idelogi; Kommunism.

HA!
Kommunister, ta er i häcken!!

1 kommentar:

Lajki sa...

Är du lite bitter på kommunister min kära? =)

Vi får leka snart,
så där som vi brukade, utanför kyrkan. Utan att jag somnar i din soffa >_<

Kärlek.