tisdag 23 december 2008

Jag skiter väl lika mycket i dej!

Osäker

Jag mår illa. Jag tror att jag kanske har förätit mig redan innan julafton. Det är jävligt illa och ganska skillat för att vara jag. Med tanke på hur mycket jag kan äta, då måste jag ha ätit fruktansvärt mycket de senaste dagarna. Jag menar, min kropp tål en hel del... Eller nej, föresten, det gör den nog egentligen inte. Jag har bara intalat mig själv det. Antar att jag kollapsar snart.

Igår tittade jag Jeff dunhams show som visades på 6:an. Jag kände att jag en gång för alla ville reda ut om jag tycker att han är rolig eller skittråkig. Jag menar, den sketchen (Hur i helvet nu det stavas? Pallar inte kolla upp det på google) som alla tittade på ett tag "achemd, the dead terrorist" suger. Så tråkig, jag typ somnar. Men någon gång såg jag en... sketch(?) där han hade en lila docka som var rätt rolig. Så jag kollade på showen. Jag kom fram till att Jeff verkar vara en trevlig men tråkig prick. Skönt att få det klart för sig...

Nu måste jag städa.

Inga kommentarer: