fredag 26 december 2008

HAHA


HAHA! Nu är jag häftig!

Idag, klockan 12.40 ungefär fick jag en nål genom min underläpp. Det var fett. Nu är jag snygg, svullen, har ett plut som Olinda från Paradise hotel och är jättenöjd.
Lykke och Rebecka var med. Det var skönt, hade jag varit själv hade det varit jobbigt.
Så julen har varit bra. Den 19:e på avslutningen gick jag först ut och åt med pappa, sedan åkte jag på fest utklädd till julgranskula och blev lite full sedan åkte jag hem för att inte sova ensam. Mysigt :)
Julafton var mysigt. Jag fick en massa knästrumpor av mamma som jag önskade mej, glad :D Jag älskar knästrumpor, det är så fint. Sedan fick jag pengar (som dock är väldigt slut nu) och igår hade jag och Eli filmkväll och såg på skräckfilm tillsammans med några vänner. Jag åt väldigt mycket onyttigt och nu är jag nästan gravid.
Idag, efter piercingen åkte jag och Rebecka till Malmö och shoppade lite på mellandagsrean. Jag köpte en t-shirt och en svart munkjacka, allt från Carlings. Imorron ska jag utnyttja mellandagsrean ännu mer tänkte jag och shoppa i lund med mamma :)

Inga kommentarer: