lördag 29 november 2008

Jag orkar inte

Jag har ont i magen, så himla ont i magen.

KLÄDER
Skor: Just nu, ett par wanna-be converse.
Sneakers: Visst :)
Jeans: Varför inte?
T-shirt: Jag älskar t-shirts
Underkläder: Gillar spets, men inte string hellre typ hipster i sådana fall.

ACCESSOARER
Väska: En i tyg.
Plånbok: En svart som håller på att gå sönder (har för mycket pengar i den antagligen, höhö).
Solglasögon: Äger inga. Har aldrig riktigt fattat grejen och hittar dessutom sällan några som är snygga. Är väl den typen som helt enkelt inte passar i det.
Klocka: Mobilen.

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Icas?
Parfym: Nej.
Medicin: Ipren?
Vitamin: Järntabletter plus sådana där typ "mitt val"-tabletter...
Huvudvärkstablett: Ipren, eller ibumetin.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Usch nej.
Vin: Vitt.
Bröd: Knäckebröd.
Glass: Ben och Jerrys

HEMMA
Säng: En 1,20 från typ Ikea.
Lakan: Smutsiga
Espressomaskin: Gillar inte kaffe, eller jo det gör jag. Men jag dricker det inte. Känns sjukt onödigt eftersom det är dåligt för kroppen och dessutom ger en äckliga tänder.
Kylskåp: Vitt.

Inga kommentarer: