tisdag 25 november 2008

Det smällde inte alls

Jag är besviken.

Jag har tråkigt, borde egentligen skriva tal i svenska men pallar inte. Har d-dag imorron men är inte ledig för det. Ska till Spyken klockan 9 för att åka på SACO-mässa i malmö. Ska egentligen bli ganska roligt men orka stiga upp klockan 9. Orka när man egentligen skulle kunna sova hur länge man vill. Men jag ska dit iaf...

Imorron på kvällen är det konfa-träff. Känn peppen. Nej, jag är för trött.

Idag hade vi debatt på kulturhistorian. Det gick ganska dåligt för jag var väldigt opepp. Men det är roligt när man får en roll tilldelad sig när någon annan har bestämt vilken ståndpunkt man ska ha. Egentligen tycker jag inte alls att allt är konst, men min karaktär tyckte det och då tyckte jag också det när jag väl var uppe i det. Det var väldigt kul... Att helt plötsligt tycka något annat.

Nu ska jag inte skriva klart talet i svenska.

Inga kommentarer: