torsdag 20 november 2008

En väldigt hög wtf-faktor

Oj vad trött jag är! Helt sjukt...
Igår vad jag på bio med Petra, Kajsa och Johanna, vi såg den nya bröderna Cohen-filmen "burn after reading", som var helt fantastisk. Innan vi var på bio fick Johanna sin lite försenade födelsedagspresemt av Kajsa, en middag med vegetarisk indisk mat. Det var väldigt gott, Kajsa är en mästare i köket (till skillnad från mej). Jag har gått på bio väldigt (?) mycket nu under en kort tid. Och snart ska jag gå på bio igen. Jag och Petra har bestämt att vi ska se den nya tyska filmen som har premiär den 5:e december som jag har glömt vad den heter men det verkar skitbra. Så den ska jag iaf se, när jag börjar få råd igen...

Lite gratisreklam: Min extremt coola kompis Lykke ska vara Luciakandidat i år och jag säger bara: RÖSTA! Annars slår jag dej... Hon är lätt det bästa alternativet bland årets Lucior för hon är min kompis, och hon är cool :)

Inga kommentarer: