söndag 27 september 2009

Resumé

Oj...
Höhö... oj.

Okej så, hela helgen har gått... fort.
I torsdags var jag på tackfest och blev aspackad, gjorde bort mej lite och hade sjukt kul. Jag somnade klockan sex ungefär. I fredags sov jag aslänge. Sen gjorde en massa dumt och hade dessutom fet bakisångest.
Inte kul med bakisångest. Samtidigt är jag glad att jag inte sparade på krutet i torsdags. För jag hade haft min första tenta och skulle fira. Och fy fan vad jag gjorde det. Dock slösade jag inte några pengar alls. För jag skapade hela kvällens fylla på tackfesten. Sjukt ekonomiskt. Men inte så hälsosamt.
Jag blev dyngrak.
Sedan brottades jag med max så att min klänning åkte upp. Jag tror man såg mina trosor.
Det kanske låter löjligt att ha bakisångest för en sådan sak men när man är bakis så blir att så mycket värre än vad det egentligen är.

Egentligen skulle jag inte gå ut på kvällen men det slutade med att jag bestämde mej (typ 5 i halv 11 på kvällen) att jag skulle följa med Elinor, Elinor och Andrea ut. Så det blev Ögs. Det var okej. Inte skitkul men jag var ju egentligen inte heller på humör. Hade jag varit på topp hade kvällen blivit perfa. Men Eli hade kul och det var ju bra. Jag stack därifrån typ 1 eller nått. Och stack hem till Max och hängde där till typ 4 då jag stack hem eftersom jag höll på att somna. I lördags steg jag upp typ 11 för att byta ett par nyköpta trosor. Dom hade gått sönder när jag tog på mej dom. Bara ritsch sen var det ett stort hål därfram... WTF?

Sedan fick jag ett sms av Lykke. Där hon skrev att jag kunde ringa henne. Det gjorde jag. Sen pratade jag med henne hur länge som helst. Nästa räkning oroar mej. Men skit samma. Jag fick även prata lite spontant med Charlie, som råkade vara den personen som svarade när jag ringde. Så himla kul det var. Och när jag fick Lykke i örat började jag gråta. Det var så sjukt att höra hennes röst att mina ögon bara började läcka. Oj vad jag saknar henne. Bara oj. SAKNAD!!

Sen gick jag på nästa tackfest på lunds. Idag drack jag inte lika mycket eftersom jag inte ville att fredagens fylla skulle upprepa sig. Det gjorde den inte och det var skönt. Kvällen var sjukt trevlig och jag hade med mej kameran ut för första gången på typ 1 år. Det blev typ 8 bilder sammanlagt. Varav tre var poserbilder på mig. Resten är typ suddiga. Jag är så dålig.
Jag cyklade vingligt hem (inte för att jag var så packad men jag var så in i helvete trött) vid två när det stängde. Egentligen skulle jag på efterfest men jag orkade inte eftersom jag inte visste vart jag skulle och inte pallade leta. Och sedan skulle jag ju jobba dagen efter. Så jag kom hem vid halv tre och bokstavligt talat däckade på soffan. Klockan 4 väckte mamma mig, som precis städat upp efter kräftskivan de haft samma kväll och sa åt mej att lägga mej. Jag sa snart, ska bara vila lite.
Sen fyllåt jag skaldjur från kräftskivan och somnade om på soffan igen. Vaknade 9.20 idag och fick stressa till jobbet. Kändes som att jag cyklade i sömnen. När jag kom hem somnade jag på soffan igen, vaknade vid två och åt fyra mackor, somnade om på soffan igen och vaknade lite senare. Så har min dag sett ut. Och det har varit den skönaste söndagen på evigheter.

Imorron börjar plugget igen. Första tentan om typ 3 veckor. Ångesten börjar redan komma krypande.

Inga kommentarer: