onsdag 16 september 2009

Inga vattentäta skott

Jag är trötter....

Har precis duschat så jag sitter här med blött hår och väntar på att det ska torka innan jag ska lägga mej. Klockan är i och för sig bara 9 men jag är sjukt trött. Jag börjar 1 imorron tror jag... Eller om det var 3... Ska kolla upp det sen. Oavsett så måste jag gå upp tidigare ändå för att plugga.
Tenta om 8 dar...
AAAAHHHAAAAHHHH!!!!
Varför måste man ha tentor? Kan man inte bara chilla lite?
Jag har skrivit brev till Lykke och Charlie idag. Fast jag har inte postat dom. Bara skrivit dom. Det blev en A4sida fram och bak var. Och då fick jag trycka ihop det sista. Tänkte att brevet antagligen skulle för långt annars.
Man kan ju mejla också. Men det är ju fett opersonligt. Men jag kanske mejlar också... Sen. Men brev först. För brev är coolt.
Jag vill också vara i Taizé :)

Inga kommentarer: