tisdag 22 september 2009

Hysteri

Sitter hemma och chillar och dricker en kopp te. Med mjölk.
Ska snart ut på stan och bege mej till stadsbiblioteket men eftersom vi slutade tidigare tänkte jag chilla lite till.
Sedan blir det tentaplugg/ångest och en stark längtan till 12.05 på torsdag. För då är tentan över. Fram tills dess får stadsbiblioteket bli mitt andra hem.
Jag kan inte plugga tillräckligt koncentrerat hemma. Datorn lockar för mycket. Facebook och youtube och allt som inte har med plugg att göra.
Egentligen brukar jag äta som en häst innan test, för att slippa plugga liksom. Man äter hela tiden. Men nu är jag så nervös att jag inte är hungrig längre.
Men det är ju positivt... Jag menar, eftersom jag är en utav de många människor som förbannats med en ämnesomsättning som är lik en sengångare så tackar jag och tar emot.
Det jag går ner under tentan lär jag säkert gå upp på torsdag kväll. Då ska jag släppa alla hämningar.
Men nu, är jag nervös.

AAAHHHAHAHA!!
Hysteriiii!!!!!

1 kommentar:

Malin sa...

Sv. Taack :) De ska ringa snart om jag fick det eller inte :)
Just nu funkar allt skitbra, man blir lite nervös att något ska skita sig bara för att :P Vad är det du pluggar?