onsdag 30 september 2009

Huvudvärk

Det känns som att jag gör en massa andra saker än just de saker jag borde göra. Jag hatar det.
Men idag satt faktiskt Alva och jag och pluggade från att vi slutade till strax innan två på biblioteket. Det kändes bra. Vi ska göra det till en vana.

Sen när jag kom hem så sov jag, och vilade. I typ 2 ½ timme. Lite längre än vad det var tänkt. Men fy fan vad skönt det. Det känns som att jag sover hela tiden. För jag kommer nog inte ha något problem att somna nu ikväll heller. Trots att jag sovit någon timme nu på eftermiddagen. Shit, man börjar bli gammal när man börjar sova middag. Elller snarare bli tvungen att sova middag.

Ikväll ska jag laga mat till familjen
Och hela min helg är redan uppbokad varje kväll nu från torsdag (helgen börjar på torsdagar) till lördag, igen. Det känns som att jag är uppbokad varenda helg redan på typ tisdag onsdag. Jag älskar det :)

Nu ska jag... chilla.

Inga kommentarer: