tisdag 22 september 2009

Hypnos?

Idag har jag blivit hypnotiserad för första gången i mitt liv.
Asfett.
Förutom att det inte hände så mycket. Han som höll i det sa att man måste vara medgörlig och tro på det och det ansträngde jag mej verkligen för att göra. Dock hände ingenting. Jag halvsov istället och dagdrömde. Väldigt skönt.
Fast vissa saker som han sa fungerade. Typ att man skulle hålla ut sin vänstra arm framför sig sen skulle typ en osynlig kraft trycka ner handen mot bordet. Och det fungerade. Fast samtidigt är det ju sjukt jobbigt att hålla upp sin vänsterarm rakt ut ändå så jag tror denna osynliga kraft är ett annat namn för gravitation.
Kanske...
Men efteråt kände jag mej utvilad.
Nu har jag varit på biblioteket i ungefär 4 timmar sammanlagt och pluggat. Men jag känner mej inte ett dugg smartare. Fast kanske lite mer förberedd.

Inga kommentarer: