måndag 26 maj 2008

Shawty get loose!

Wiiie, fick brev från Nordea idag och min lön har kommit in, nu är jag lite rik :)
Alltså, det är skittråkigt att jobba, men när man ser siffrorna på pappret så är det på ett sätt värt det.

Jag har köpt ett nytt piecringsmycke som är väldigt snyggt, dock så kan jag inte använda det för jag vet inte hur man öppnar det (alltså, det är en rund ring till naveln, lite svårt att förklara). Jag vet, sjukt pinsamt att jag har köpt ett piecringsmycke som jag inte kan använda för att jag är för dum för att öppna det men jag trodde ju att jag skulle lyckas så jag vågade inte fråga i affären, ville inte framstå som värsta puckot :P.

Idag slutade jag halv tolv, fast jag åt i skolan så jag kom inte hem förrän vid halv två. Imorron är vi lediga och på onsdag också. Shit alltså, Spyken är inte så dumt ändå.

(Jag saknar dom, väldigt mycket)

Jag har bestämt mig för att bleka håret en gång till. För just nu har mitt hår typ 14 olika nyanser och ingen utav dom nyanserna är min egen egentliga hårfärg. Plus att jag vill bli blond till sommaren. Ja, jag ska försöka hinna med att bleka det innan den här veckan är slut.

(vi ska/måste dit i trean)

Inga kommentarer: