söndag 11 maj 2008

Das Auto

I fredags åkte jag och till Sjöbo (?) och träffade Rebecka. Vi var hemma hos Malin och fixade oss innan vi åkte iväg till festen (eller som man kanske hellre ska säga THE vårfest!).
Jag vill ju inte vara den som är den men FAN vad snygg jag var, trots att mitt hår var missfärgat och pissrött (aldrig mera avfärgningen efter svart hår, rakar fan hellre av det nästa gång).
Jag hade på mig en vit klänning, som numera är rosa och gul (xider och öl, vårfestens signumdricka, plus vodka), mina röda skor med kilklack och det var det.
Jag tog som vanligt längst tid på mig att sminka mig och göra min iordning (jag under tidspress funkar inte, kollapsar typ) så därför var jag sist in i bilen. Fick sitta bredvid en Tobbe och en söt Bea som mest pussades hela tiden (sjukt söta är dom men jag blir la typ lite bitter, jag känner hur den 40-åriga, surfittiga ensammamman börjar krypa i mina blodådror).
Rebeckas hår (på huvudet) var skitsnyggt och lockigt till tusen.
Tänk dej långt blont lockigt änglahår och blå ögon, henne kan jag gifta bort och dessutom bli rik på köpet, fast lockarna var inte riktigt naturliga. Hon hade fått lite hjälp av Batman (som har en skitsnygg tungpiecring, tänkte bara berätta det) och hennes magiska locktång.
Kvällen var på hela taget ganska lyckad, lagom mycket alkohol i kroppen och lagom ont i fötterna. Dock fick jag mitt mest misslyckad fyllestrul sedan en lång tid tillbaka (orkar inte tänka på när det var, får ångest). Seriöst vad är det med fulla killar och kyssar? Det GÅR inte!
Hur ska man säga detta snällt? typ STÄNG KÄFTEN DU SALIVAR NER HELA MIG!!!!!!!
Inte helt okej, efter att jag kysst honom var jag tvungen att kolla så att alla delar i mitt ansikte satt kvar så att han inte hade ätit upp dom. Kändes som att han hade svalt min näsa och då måste han verkligen ha ansträngt sig.
Jag sov hemma hos Malin i hennes gästrum, det var ett mysigt rum och hennes katt kom in och pep och ville bli klappad hela tiden. Han/hon liknade min katt ganska mycket, eller ja båda är svarta i alla fall.
Jag såg två personer från Spyken på vårfesten, tänk vad världen är liten ändå.

Shit jag måste fan plugga nu...

Inga kommentarer: