söndag 11 maj 2008

Jag är missmatch

Jag skiter ta mig fan i att plugga.

Jag träffade Lykke på jobbet idag och jag fick äntligen skitstövlens e-mail (yees) nu jäävlar ska jag träffa honom i sommar och ha sex med honom (om allt blir som jag vill), dock vet han inte om det ännu, men det löser sig.

Jag sitter vid datan nu och äter daimglass, VARFÖR GÖR JAG DET? Jag skulle ju sluta äta skitsaker. Vad hände med "nu-ska-jag-sluta-äta-godis-o.d-och-få-värsta-snygga-platta-magen-till-sommaren"? Jo, det hände inte alls. Jag blir så ledsen, men jag får sluta imorron, då är det ju ny vecka och då jävlar (visst?).

På tisdag har jag Naturkunskapsprov, hela mitt slutbetyg hänger på det resultatet, EHAH nej tack. Jag är skitrött men jag måste plugga. Jag har en plan, första skriver jag klart Kuttin (som i princip redan är klar) och skickar den till Helena och sedan sover jag och SEN pluggar jag naturkunskap (med betoning på "sen").

punkt

Inga kommentarer: