söndag 18 maj 2008

Broken? Lite grann

Faller för trycket, anyone?

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? HAHA, nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Sådana där multivitmintablietter.

4. Vad åt du senast? Äpple.

5. Har du fått någon komplimang idag? Jag tänker...

6. Har du varit med i en rättegång? Jag tänker fortfarande på förra frågan...

7. Är du polare med grannarna? Kompis (?)

8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska, Engelska och lite Danska.

9. Vilka länder har du bott i? Sverige(?)

10. Senaste piercingen? Naveln

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Buss till Taizé :) Buss i 21 timmar.

12. Gay? Nej, jag för är straight.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja, för det har jag.

14. Har du äggat någon? När jag var liten äggade jag ett fönster.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Jag är för okreativ.

16. Suger det här? DU suger kanske.

17. Har du varit på stranden? Nej, jag är kristen och alla kristna har ALLTID tråkigt!!! SÅ DET ÄR SÅ.

18. Har du haft en stalker? Ja, han under min säng nu.

19. Minns du dina/din musiklärares namn? Niklas, the one and only.

20. Hur bra är din syn? Jämnfört med vadå?

21. Har du varit på ett party? Och vi förökar oss genom delning.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Om en tjock man som var godare än jag simmade bredvid.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Oh no you wouldn't.

24. Har du varit utomlands? Ja.

25. Har du sett din bästa vän naken? Min bästa kompis är alltid naken.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Mina föräldrars xD.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Nej, jag skulle skylla på nån annan ändå.

28. Var är dina syskon just nu? Min syster är i Budapest och min lillebror på sitt rum.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Typ att jag sprang nånstans.

31. Vilken tid gick du upp imorse? Alldeles för tidigt.

32. Vad ska du göra i helgen? Det är långt tills dess, men min kompis ska ha 18års-fest och jag ska jobba.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Jag ringer dej imorgon. Puss sov gott" Från Essie.

34. När var du riktigt sjuk senast? Jag blir inte sjuk (ta i trä).

35. Vem är den senaste kändisen du tog på? När jag var med pappa på en marknad för ett tag sedan såg jag Knut från "antikrundan", Jag ville ta på honom men fick inte för pappa.

36. Vad finns i din bakficka? Outforskad mark.

37. Har du färglinser? Nej.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Borstade mina tänder.

39. Vad är det första du gör på morgonen? Somnar om.

40. Vad ska du göra efter det här? Sova förhoppningsvis….

Inga kommentarer: