söndag 18 maj 2008

"LÄS BIBELN... inte du!"

Vilken helg alltså. Min skor är stulna, dom blev det igår. Någon idiot tog dom, och vem det än var så är denna personen en fitta :) Eller nej, jag vill inte smutskasta det kvinnliga könsorganet, pinsam jävel låter bättre, till och med lite grovare.

I fredags träffade jag Essie, igår också. Fredgas natten slutade med att jag och Essie hamnade hos några killar vi aldrig sett förut, blev inbjudna på någon efterfest där alla var 20+ (och det var ett ganska stort + till och med, det vill säga att de var ganska högt över 20, åtminstone de flesta). Sedan dansade essie med ett paraply, haha hon var full.

På lördagen var jag med Essie igen, jag sminkade henne innan vi stack ut. Shit jag ska aldrig bli sminkör, det kommer bara sluta med att jag petar ut någons öga med en kajal. Den enda vettiga person jag kan sminka är mig själv.
När vi väl kom ut ur Essies stökiga lägenhet åkte vi då buss till Linero. Jag hade inte på mig mitt kors och jag har använt det så mycket att jag har börjat känna mig naken utan. Dock så kom det ut att jag var kristen ändå (jag skrek väl typ ut det så högt jag bara kunde eller nåt) och jag blev naturligtvis kritiserad. Dock är jag tydligen inte riktig kristen. Enligt personerna igår så fördömmer alla kristna alkohol och sex. HA! Ja visst, alla vet att vi kristna förökar oss genom delning, och nattvardsvinet är ju i själva verket hallonsaft.

Idag jobbade jag tillsammans med Lykke, sööta barn :) Efter Gudstjänsten satte sig Lykke på mig bokstavligt, det var kanske en bra grej egentligen för jag kände att jag blev lite smalare. Sedan träffade jag pappa :D Han och Ann-sofie var nere för att måla om farfars lägenhet och sedan åkte de till Lund och så gick jag och Calle ut och åt med dom på restaurang, jag blev mätt.
Sedan gick vi och köpte choklad och guess what?! I affären (inne på Alhgrens, som är en väldigt liten affär) var Sissela Kyle, en utav världens coolaste kvinnliga komiker!!! Shit alltså, hon är typ skitball. Dock såg hon lite sliten ut, man är ju så van vid att se henne på TV med en massa smink och ljus. Men alltså, fan vad coolt det var, en one och a lifetime upplevelse :)

Nu ska jag...

Inga kommentarer: