onsdag 28 maj 2008

Fri frakt bara idag.

Idag har det varit en sådan hemsk dag, för den har bara glidit ur händerna på mig.

Den började ganska bra med att jag steg upp i tid och gick till sjukhuset (ingen fara, skulle bara hälsa på mamma) och så skulle jag assistera vid filmningen. Egentligen skulle jag bara titta på när dom filmar men så ville dom helt plötsligt ha med mig i filmen, vilket jag verkligen inte var beredd på. Men det ville dom iaf, så jag skulle spela tonårsmamma som precis förr ut en sjuk unge. Det var jobbigt, ligga där, mitt bland en massa sjuksköterskor som visste vem jag var (Ullas dotter) men som jag aldrig hade träffat och samtidigt spela orolig. Det kändes jävligt odd alltså, framförallt kändes det hemskt. eftersom mitt "barn" låg en meter ifrån mig och höll på att dö. Hur reagerar man på det?

Efter filminspelningen (2 stycken, andra gången slapp jag tack och lov att spela mamma och fick spela sjuksköterske-elev istället) så gick jag hem och sov. Vaknade utav att Robban väckte mig kvart över sju för att kolla om jag vill äta. FITTA! Jag skulle ju ha varit på stadsteatern för att titta på Lykke för en kvart sedan. Jag fick skynda mig som fan och när jag kom ner till stadshuset upptäckte jag att jag naturligtvis glömt mitt lås till cykeln Typ fan också...

Fast Lykke var jätteduktig, även om jag inte såg hela så ägde hon allt och alla. Plus att hon var skitsnygg :) Jag har en duktig snygg kompis :)

Nu ska jag försöka fixa med min dator, ska försöka frigöra lite minne på hårddisken eftersom den är helt full. Hur jag har lyckats med det har jag tyvärr ingen aning om. Jag fattar inte vad det är som tar upp så mycket plats. Försökte frigöra lite minne för ett tag sedan och det slutade med att jag råkade avinstallera iTunes, så nu kan jag inte lägga in ny musik på min iPod, jippi.
Fittdator...

Inga kommentarer: