torsdag 8 januari 2009

Jag är lika cool som en kopp te

Nu är det 2009, jag är trött och slut.
Nyår firade jag hemma hos Charlie, det var ett nyktert nyår (bara lite skumpa vid tolvslaget) eftersom jag skulle upp och flyga dagen efter. Jag åt världens godaste pizza (Charlie är en mästare) och jag blev väldigt mätt.
Dagen efter åkte jag till St anton och åkte skidor. Det var också väldigt kul. Men jag blev lite chockad när jag kom upp på skidorna första gången i St Anton. Jag är van vid Dalarna, ett ganska litet skidsystem där jag kan alla backar utan och innan och som dessutom är ganska enkla. Så kommer jag till St Anton och tror jag har skills. Dock så har jag ju det så det gick bra ändå.
Jag och Eli gick ut och festade tre av de fem dagarna vi var där. Vi började bråka två av dom gångerna och den tredje gången skildes vi åt innan vi hunnit börja.
Men jag hade ändå rätt kul. Vi var ju lätt snyggast i St Anton, tyckte vi och några till :D
Första kvällen träffade jag en sjuk (t full) kille som var 21 och hade två barn på 2 och 4. Han började i tid då... Sjukt.
Jag drack rätt mycket (för att vara jag) och jag åt rätt onyttigt, väldigt onyttigt, så nu får jag väl typ skärpa om detta inte ska bli ett 2009 fyllt med femta.
Måste sluta...

Inga kommentarer: