måndag 12 januari 2009

Hatlista forever!

Nu är jag hatisk eftersom min loggbok inte är klar. Därför ska jag skriva upp folkgrupper som jag hatar.

Min hatlista!

1. Kommunister - För att dom är dumma i huvet och korkade nog att tro att en sådan ideologi fungerar när den fuckat upp sig alla gånger man provat.

2. Anarkister - Hur kan man vara så naiv och dum i huvet att man tror på en sådan ideologi? Är det ens en ideologi? Inte enligt mig. Den enda anledningen till att de kommer efter kommunister på listan är dels för att anarkisterna är färre (tack och lov) och för att kommunismens har utövats så många gånger och failat varje gång. Alltså borde man insett fakta vid detta laget även om man är för dum i huvet för att kunna tänka ut det på förhand.

3. Tjocka människor (som skyller sin femta på dåliga gener etc) - Nu menar jag inte lite mulliga människor eller kvinnor med former. Nej jag snackar femta. Det är ofräscht och äckligt. Och man kan inte komma här och skylla på taskiga gener för sjuklig femta är ens eget fel. TUFF SKIT!

4. AFA - Hur kan man kalla en organisation för AntiFacistiskAktion när det enda man gör är att slåss med nationalister och kasta gatstenar på poliser?

5. Backstabing-bitches - Vad i hela helvete har hänt med tjejvärlden? Tjejerna går bakom ryggen på varandra för one-nightstand-killar. Tjejkompisar som dissar varandra i offentliga sammanhang men fortfarande håller imagen "vi älskar varandra och vi är absolut de bästa kompisar som finns". Ge mig en jävla paus!

6. Creed-människor - det vill säga på sådana som lyssnar på okända band (för det ger mer status), har en slapp image (fast de i självaverket aldrig kan slappna av med andra människor) och försöker se ut som att det inte ägnat en minut och sin outfit eller hår när typ det enda de gör är att missmatcha sina kläder.

Detta är min underbara hat-lista. Pallar inte lägga ner så mycket tid på den dock. Orkar inte läsa igenom och rätta meningsuppbyggnader och sån skit. Det är ändå folk jag hatar som står med på den här listan. Orka lägga sin energi på det.

Inga kommentarer: