lördag 24 januari 2009

Spontant

Igår blev det en spontan utekväll med min syster och Erika, som jag inte har träffat på evigheter.
Vi gick till Herkules. Egentligen var det tänkt att vi skulle börja vår krogrunda där men vi blev kvar där resten av kvällen till strax före stängning, då vi gick hem och fylleåt.
Jag blev lite lagom full, till skillnad från mina festkompisar. Dom blev lagom full plus.


Bild från Herkules, sjukt pimpad kamera som lyckas få mig att se hyfsat fräsch ut.

Träffade några sjukt trevliga studenter. Bland annat en kille som hette Albert som är en utav de skönaste människorna jag någonsin mött.

Tjejer blir jobbiga när vi blir fulla tillsammans. Vi blir så högljudda. Och typ, dumma. Och typ, pinsamma.
Somnade typ 6. Vaknade runt 1. Och degade. Sedan stack jag ut och sprang i 45 minuter. Kände mig duktig och det kändes som att bakfyllan försvann lite grann. Vilket var skönt.

Jobb imorron. Skolarbete imorron :(

1 kommentar:

Lajki sa...

Du är vacker, Alltid. <3
Dalarna om 15 dagar.
Puss.