torsdag 22 januari 2009

Vilken fruktansvärd färg!

Jag är så fruktansvärt trött. Och jag är lite lack för att mitt tangentbord är cp och för att mitt Internet krånglar till tusen. Fuck!

MEN, idag fyllde Petra 18!!! OOAAHH! Så fett. Jag var ute och åt med henne och Essie, sedan skildes vi alla åt och sedan träffades jag och Petar åter hemma hos mig och såg på Skins och åt chips. GOOTTT!
Så nu är vi alla tre äntligen 18. Och vi kommer alla fylla år på samma dag. FETT som fan (med tanke på chipsen). ibland är jag korkad men det kan vara rätt charmigt. Framförallt eftersom jag är så begåvad i vanliga fall :D



Snygging!


Egentligen borde jag vara vackrare än såhär. Men jag kan inte göra mig vacker, inte mer än vad jag redan är. Och tyvärr är jag inte vacker. Inte vacker som du.
För du är vacker speciell som du. Någon annan.

Jag vill måla något rosa...
Jag var den personen för inte alls så längesen.

Vacker som du.
Men nu är jag inte lika vacker som jag var förut.
Och du har inte tid längre
.

Inga kommentarer: