söndag 18 januari 2009

UÄH

Okej, denna helgen har gått fort, alldeles för fort för att jag skulle ha hunnit med de saker som jag velat. Dessutom är jag mätt nu. Och så har jag en franskaläxa som flåsar mig i nacken (varför måste min franskalärare ge läxa till VARENDA gång?)
I fredags var jag ute med Rebecka och Malin. Det var trevligt och jag blev väldigt full. Drog i mig nästan en hel vinare sjäv. Så sjukt. Ville inte slänga den när vi skulle gå in på klubben så jag klunkade. Ajajaj. Hoppade ner från typ en en meter hög pelare som jag stod på, med 9 centimeter hög klack. Jag klarade det inte. Jag ramlade och slog i armbågen. Satans ont det gjorde. Fick en puss på kinden av dörrvakten när vi stack därifrån vid typ sent. Hade varit trevligt om det inte varit för att han var lite creepy (som bad Rebecka ta sig alla kläderna när han skulle visitera henne!)
Träffade Essie igår på kvällen, tänkte egentligen träffa henne på dagen men då sov jag. Kom i säng vid typ fem och jag var asbakis. Jävla vin... Så jag kom hem till essie, stannade till alldeles för sent eftersom hennes klocka hade stannat. När jag cyklade hem sedan snöade det. FETT!
Jag är alldeles för trött för franska...

Inga kommentarer: