lördag 30 maj 2009

Hehehe...

Igår hade vi sista uppspelet av musikalen. Det kändes asfett. För alla var så bra. Och eftersom det var sista föreställningen gav alla järnet och tog ut svängarna. Och så kuppade vi lite. Med fanfaren :)

Efteråt var det fest på Jalles. Fast jag stack hem och bytte om först. Skönt jau!
Fast det visade sig att vår privata (hihi) fest på Jalles inte skulle börja för än vid två (när vi kom på det var klockan 12) så det blidde det förfest hemma hos mig. Det var jävligt kul och jag blev jäääävligt full. Och jag vet inte hur det gick till. Och jag delade ut med mitt vin till mina gäster Det låter sjukt dumt såhär i efterhand men jag hade ju jävligt kul. Och det är mindre kul att vara full ensam. Så vi dansade och drack hemma hos mig innan det bar av till Jalles. Då var jag så full att jag inte visste vad som var fram eller bak. Men jag lyckades cykla till Jalles, utan att skada varken mej eller andra (fast det var rätt nära en gång).
Jag parkerade cykeln vid stadium innan det bar av till Jalles. Då var klockan typ kvart över två.

Tiden fram till klockan tre tycktes försvinna fort och det som hände var:
  • Jag lyckades låsa in mig själv på den ena toaletten inne på Jalles (Maja fick komma och öppna).
  • Jag satt i en soffa tillsammans med Niklas (jag minns inte alls var vi pratade om).
  • Jag kräktes inne på den andra toaletten på Jalles
  • Jag somnade inne på den toaletten på Jalles.
Sedan sov jag ostört där inne (och jag sov jävligt gott) med undantag av att Mikan och Tora med jämna mellanrum knackade på och frågade hur det var med mej. Jag var nog ganska kontaktbar. Jag tror jag svarade något i stil med: "jodå, det är lugnt, är lite trött bara. Jag kommer snart". Varenda gång de frågade. Klockan fem bankade de på dörren och frågade om jag skulle ha följe med dom hem. Det lät som en hyfsat bra idé. När jag kom ut kom jag dock inte ihåg vart jag hade ställt cykeln Så jag fick gå hem. Sedan kom jag hem och somnade med teatersminket på.
Nu är jag jävligt bakis och tänker ha en bakisdag med glass och godis. Ben och Jerrys låter gott...

Fast jag måste fixa Mors-dagpresent först... Och hämta min cykel.

Inga kommentarer: