måndag 18 maj 2009

Agnus it is....

Åååh, jag har ont i huvudet. Tur att det är fint väder ute iaf. Jag mår bra då. För när vädret är såhär som det är just nu så är livet fullbordat på något sätt. Även om jag långtifrån är det...

Idag hade jag mitt sista franskaprov. Wooohoooo!!! Fast jag har fortfarande uppsatsen och det muntliga kvar. Min franskalärare är typ, sadist.
Sen när jag kom hem från skolan, vilket jag gjorde för typ en kvart sen (musikalen, välkommen liksom) hittade jag ett paket med kläder till mig från Det Stora Landet (USA, alltså) och jag blev såååå glad. Och nu har jag världens finaste strumpor i min strumplåda som jag äääääälskar trots att jag inte provat dom än. Men dom är så fina :)

Nu ringde det på dörren, wtf?
Det är nog Bosse och Inga som kommer. Mammas kusin. Min morbror brukar kalla honom Bosse-Dödsstraff eftersom han någon gång sa att han var för det. Hehe... Hans fru Inga är dock den mysigaste kvinnan i världens, hon har också en sån grace. Jag kan inte låta bli att beundra henne lite. Att vara gift med Bosse-Dödstraff kan ju inte vara det lättaste.

I lördags (som för övrigt var världens mysigaste dag) såg jag filmatiseringen av Georgia Nicolsens Dagbok... Fy fan vad ledsen jag blev. Så jäääääävla dålig. Dom har verkligen tagit en av världens bästa tjejböcker och bara kört rakt över den med ett riktigt bajsmanus och skitdåliga skådisar på typ 12 år. Jag blev så deprimerad. Och jag blir ledsen bara jag tänker på det. Och bara en sån sak, Georgia går inte på någon flickskola, nejnej, det är någon jävla mixskola. WTF???! Nej, den ska jag aldrig se igen och jag råder er alla att ta avstån från den och läsa de underbart bariga böckerna istället....

Nu ska jag gå och vara social med Dödstraffet och hans fru igen...

Inga kommentarer: