torsdag 7 maj 2009

Känslan har alltid varit "du är så tjock och ful"

klockan är mycket och jag är astrött. Ska snart gå och lägga mig tänkte jag. Ska bara få orken till att borsta tänderna först.

Wien var fantastiskt. Väldigt kul och inte så dyrt som jag trodde, och en massa bra affärer. Nu har jag äntligen en bikini för sommaren. Ska bara hitta kroppen för den någonstans också...

Idag hittade jag Lykke och Charlie på Nova när jag var där. Sedan hängde jag med dom först på Nova sen på Max sen hemma hos Charlie fram till typ 11. Ajajaj... Fast kul var det, och mysigt. Kan knappt vänta till sommaren....
:)

Imorron har jag egentligen sovmorgon men idiot har snott den och lagt musikalrep från halv 9 och framåt. Någon ska dö som snodde sovtid från mig på ungefär 3 ½ timme. WHHHYYYY??!??!!!!

Imorgon ska jag fotograferas med barnen vilket betyder att jag måste vara snygg i skolan, vilket jag inte kommer palla eftersom jag (PÅ GRUND AV ATT NÅGON SNODDE MIN SOVMORGON) kommer ha ungefär 6 sovtimmar om jag lägger mig nu (!). Och jag behöver typ 8 för att över huvudtaget fungera och 10 för att må bra och se bra ut.

Imorron börjar mitt nu-ska-jag-bli-smal-till-sommaren-liv. Provade min balklänning idag hos Millan för att jag ska få den uppmätt och sen uppsydd. Hon sa att jag helst skulle gå ner minst ett kilo för att den skulle sitta snyggt. Bittert att jag var så mycket smalare än så innan. Så imorron (eller idag blir det ju?) ska jag börja träna och äta mindre. Oh yeah!!! :D
Sova!

Inga kommentarer: