måndag 11 maj 2009

Alltså, jag pallar inte!

Oj, är det bara jag eller är det lite varmt här?

Det känns som att jag har sovit alldeles för mycket och alldeles för lite på samma gång. Mitt huvud spränger som en illa bakfylla och jag måste plugga franska. Men just nu gör jag verkligen allt förutom att plugga.

Mamma och Robban kom hem precis och hade med sig flera liter med vin, öl och cider till studenten. Om jag har tur blir det en massa över som jag sedan kan leva på resten av sommaren. Min ekonomi är nämligen lite lätt åt helvete just nu. När jag kom hem från Wien hade jag nämligen kommit in i ett sådan bra shoppingfeeling att jag inte kunde sluta innan det var försent.
Nu har jag dåligt med pengar. Vilket inte känns bra. För jag får panik. Fast å andra sidan är mitt bikiniproblem löst. Nu har jag tre bikinis till sommaren istället för noll som innan. Vad fan hände?

Mamma och Robban hade köpt med sig maxmat hem som jag inte åt av. Just nu går jag på hård diet som i stort sett går ut på att jag endast äter flytande grejer fram till balen. För just nu är jag för tjock för min balklänning, som INTE går att lägga ut! Vill inte stå där utan balklänning den 4 juni.
Men när fan hände det? Jag som hade sån bra form sen plötsligt 5 kilo PANG! På min mage. Fan vad illa.

I lördags konfirmerades barnen. Sen sov jag inte på hela natten och på söndagen var jag bakfull. Sen sov jag jättemycket.

Nu måste jag plugga. Fan också.

Inga kommentarer: