onsdag 1 april 2009

Oh yeah vs. Fan också

Jag har precis ätit och är asmätt. Min mage spänner ut sig och jag har ont i den. MEN, vad gör man? Min mamma lagar god mat så va fan...

Mitt projektarbete är snart klart :D JAAAAA!!!!! Och det är så jävla skönt. Dock vill jag få det helt klart innan jag vågar andas på riktigt igen...
2 månader och 10 dagar kvar till studenten... OH MY GASH!!! Shit vad tiden går fort... Och ajg har långt ifrån fixat allt som behöver fixas...
Okej, så min jättebraiga lista på vad jag har fixat och inte som jag hittat på bilddagboken xD

[x] Köpt/fixat balklänning - Oh yeah
[ ] Köpt skor till balen - Fan också
[ ] Fixat fordon till balen - Tror jag ska ta bussen eller gå, det är roligare
[ ] Hittat en kavaljer att gå med på balen - Vet inte om Petra räknas riktigt...
[ ] Köpt studentkläder - Fan också
[x] Köpt studentmössa - Oh yeah!
[x] Fixat fordon hem ifrån studenten - typ...
[/] Fixat mat till gäster ev. andra saker till mottagningen - jag har börjat
[ ] Kommit på bus att göra sista veckan - Sånt ska komma spontant
[/] Gjort klar projektarbetet - snart, snart, snart
[ ] Sökt in på en utbildning/kurs för i höst - Fan också

4/11

Aj då... Jag ligger inte så bra till som jag trodde. Aja, just nu är första prioritering balskor och projektarbete... Det andra får lösa sig så småningom....

Nu ska jag sega vidare, och ignorera mina läxor...

Inga kommentarer: