söndag 26 april 2009

She might be having a little furry Baby Jesus

Någon som vet vad jag gjorde i onsdags?
Jag piercade mig i tungan!!!! :D
OMFG!!!!
Det kändes jävligt fett. Jag trodde jag skulle svimma. För jag hade sån adrenalinkick och sen så var det ju över på typ 1 minut och det kändes inte så mycket (på grund av adrenalinet) så då sjönk min puls till minimum och jag fick blodtrycksfall. Och sen betedde jag mig som en idiot. Jag tror att piercaren tyckte att jag var lite lätt dum i huvet. För jag betedde mig lite så.

Jag åt bara kalla flytande saker tills i lördags och idag har jag också ätit. Nu kan jag känna hur min tunga svullnar i munnen på mig så jag ska gå tillbaks till min drickdiet. Kommer rasa i vikt. Fast å andra sidan så väger nog min tunga rätt mycket så det jämnar väl ut sig. Men det är värt det, vill inte gå runt med en köttklump till tunga i Wien (om 2 dagar!!!) så ja.

I fredags var det fest i Malmö :) och det gick bra. AAH! I lördags var det mys... Tills min tunga svullande upp... Idag har jag mått lite bajs, fysiskt alltså. Men resten av dagen har för övrigt varit bra. Och hela helgen kan sammanfattas som GRRRRREEAAT! :D

Jag börjar 8 imorron...

Inga kommentarer: