tisdag 21 april 2009

Haha hihi haha ho!

Igår kom min studentklänning hem i brevlådan. Den visade sig vara lite tunn (genomskinling) men skitsamma. Jag kan ha heltäckande vita leggings under och bra underkläder. DET löser sig.

Igår hade vi prov i religion Sista provet för den här terminen. Alla kurser börjar lida mot sitt slut nu. Denna veckan ska ett arbete i samhäll in också. Sedan är den kursen typ, också slut. För nästa vecka åker jag till Wien med klassen (det ska bli så jääävla FETT! Jag och Petra har redan bestämt att vi ska ha askul! :D) och efter Wien är det bara musikal och typ IV-valslektionerna som ligger kvar. Dock oroar jag mig för dom. Iaf för franskan. Jag vill vara ambitiös men jag orkar liksom inte och det är så svårt. BAJS! Men oavsett vilket betyg jag får så får jag iaf meritpoäng för den där kursen och det känns ju bra.

Imorron smäller det!!! :D:D:D:D Hoppas jag iaf, så att jag inte fegar ur. Det hade varit pinsamt. Men mamma hade blivit glad.

Nu ska jag äta... Fast jag mår lite illa. Jag misstänker att en lommabo har smittat mig med typ cancer eller nått :S

Inga kommentarer: