fredag 10 april 2009

Falelalela

Oj vad allt precis just nu i denna sekund är underbart.

Har precis varit och pantat familjens flaskor och köpt grillgrejer tills ikväll. Ikväll ska jag, Lykke, Charlie och Daniel grilla. Eftersom de, typ, är sommar nu. Att det blir askallt när solen går ner skiter jag i.

För just nu är jag fullbordad. Och jag älskar det. Mitt liv är långt ifrån perfekt men just nu känns det så ändå, och inget kan gå fel. För även om det går fel kommer det bli rätt. För just nu är det bara så. Att mitt liv är så fantastiskt bra att jag blir... galen? Till och med mina problem är perfekta xD Och solen, sommarvädret, temperaturen och fågelkvittret utanför huset bekräftar bara hur bra livet är.

Idag har jag även sökt in till Universitetet, så nu kan det inte skita sig. Jag kommer iaf ha något att göra i höst. Plugga :) Det blir bra. Sedan har jag köpt studentklänning också. Så nu slipper jag springa ut genom Spykens dörrar naken.

Inga kommentarer: