torsdag 4 september 2008

Giftigt

Jag kom försent till svenskan idag. Och vet du varför? För att min cykel är STULEN. Ibland hatar jag Lund. Min cykel var ju låst också. Jävla bajs. Jag har haft den cykeln aslänge och jag älskar den. Plus att den var min mormors, eller ja, typ i alla fall. Vissa delar var från min mormors gamla cykel tror jag. Egentligen var hela min cykel en massa hopplock från typ tio andra cyklar som olika släktingar till mej har haft. Typ min morfars kusins sadel, min sysslings ram osv. Egentligen skulle man kunna säga att cyklen var en del av min släkt.
JAG HAR BLIVIT BESTULEN PÅ MIN SLÄKT!!!! JÄVLA BAJS!
Jo okej, jag vet att i Lund så blir cyklar stulna hit och dit och min cykel har tyvärr potential till att bli stulen (den ser ut som en riktigt Lundacykel som blir stulen av någon som sedan ger bort den till någon annan som sedan får den stulen igen). Men jag trodde inte att jag skulle drabbas så nu är jag sur. Plus att det var typ bara en vecka sedan som jag sa till Essie att:
'Alltså, jag tycker att folk överdriver om att cyklar blir stulna så lätt i Lund. Jag tror att det är en överdrift. Visst, folk snodde jättemycket cyklar ett tag men jag tror att det har lugnat ner sig. Plus att om man bara låser cykeln så är det OK för alla Lundensare är för lata för att sno en låst cykel'
HA! In my fucking face alltså!
I alla fall, jag blev bestulen på cykeln igår men jag glömde ju bort det sådär på morgonkvisten idag (klockan 20 över tolv jag började halv) så därför fick jag gå till skolan. Och då kom jag försent....

Idol var i Lund idag, jag satt där och spanade efter Lykke men jag såg henne inte. Fast jag hittade henne på tv4's hemsida. Där finns alla audtions från Lund. Haha, found you, idol-Lajki! Dock tänker jag inte länka till sidan, nån måtta på förnedringen får det faktiskt vara.
Fast hon sjöng bra på sin audition...
Jag undrar varför dom dissade henne...
Dom är säkert bara avundsjuka...
Hallå liksom. Den ena jurymedlemen ser ut som Peter Jöbacks brosa (vilket kan göra vem som helst deprimerad), den andra är en tjock flintis och den tredje är en blonderad ful tjej som säkert knullat sig in i branschen... HA!
där fick jag till det!

Nu ska jag snart titta på 'sex and the city'. För bara några veckor sedan så gick 'south park' på Mtv en timme innan satc så då kunde jag först titta på det ena sedan det andra. Det var skitkul för först kunde jag sitta och skratta åt cartman och sedan kunde jag sitta och fundera på hur i hela helvete Sara Jessica Parker (a.k.a Carrie) kan få så många snygga hunks när hon är SÅ FUUUUL!!
Ja, jag har för mycket fritid!
Seriöst, hon får kyssa Mikhail Baryshnikov!!!!! AAAAHHH! Jag skulle seriöst ge bort allt jag äger och har för det. Den mannen är den coolaste mannen i världen. Han snackar Ryska, Franska och Engelska (med rysk accent, såå sexigt). Han är så otroligt underbaaart sexig, trots att han är gammal. Därför är jag bitter på att någon ful skådespelare utan talang får kyssa världens coolaste och bästa balettdansör. Usch vad jag blir bitter...

Imorron är jag ledig :)

Rebecka är hemma i Lund igen, hon lyckas göra Lund till en lite bättre stad trost att folk snor ens cykel...

Inga kommentarer: