måndag 8 september 2008

Lugglisa

Petra klippte lugg på mig idag. Det var ganska impulsivt och lite lustigt. Jag vet inte riktigt hur det blev eftersom jag har en sådan fin virvel på vänster sida. Den vänstra sidan av luggen kommer stå rakt ut imorron när jag vaknar...

Jag är fortfarande förkyld, och jag mådde ganska dåligt imorse. Jag tror att jag blev förkyld då jag gick hela vägen från Addes fest (Linero) till Essie (typ Värpinge) för att sedan hämta min cykel som stod där för att sedan cykla hem. Jag somnade inte förens vid 5 typ. Inte helt OK när man ska upp halv nio för att jobba. Man kanske undrar varför jag gick hem från Linero. Jo, egentligen skulle jag ta bussen men på grund av att någon (som inte var jag) hade problem med sina ytterkläder så missade jag den bussen som jag skulle ta och nästa gick inte förens om 40 minuter så jag pallade inte. Och gick hem.
Festen var ganska trevlig för övrigt. Trevligare än vad jag trodde att den skulle bli (det lät ju hemskt men jag menar inget illa) för det kom personen som jag inte visste skulle komma som jag har saknat lite grann. Det var trevligt. Plus att Anna kom, och Anna är alltid trevlig (och så söt). Så ja, på det hela taget var festen bra.

Föresten, vi kommer behålla kattungen. Mamma blev inte alls arg (som jag trodde att hon skulle bli), mammas hjärta smälte (för Alice är såååå söt) och vi ska behålla henne. Vi får se hur det går för en som däremot blev arg det var Katja. Shiit, jag har aldrig sett henne så arg. Hon fräste och morrade och höll på när hon såg Alice. Vi får se hur det löser sig.
Men nu har vi i alla fall fått en till familjemedlem (vilket är mysigt för Svarten har varit borta lite för länge nu, jag tror inte han kommer hem mer... Jag saknar honom).


Detta är föresten mitt hundrade inlägg (wohoo, jippi, grattis)

Inga kommentarer: