onsdag 17 september 2008

Utan mitt öra

Jag har precis mött the man of my life (eller i alla fall min nya förebild). Han är koreograf och skiiitcool. Vi (klassen) var på en dansföreställning med skolan. Den var ganska bra, men koreografen var bättre. Han verkade vara en sådan skön och sympatisk människa.

Jag har precis satt upp mitt hår så att det ser ut som att det är pojkkort. Det är skitfult. Jag tänker aldrig skaffa kort hår. Om jag någon gång funderar på det, snälla stoppa mig, för jag ser verkligen för jävlig ut.

Jag har köpt födelsedagspresent till Mikan, hon kommer bli såå glad för den. Eller nej, det kommer hon nog kanske i och för sig inte alls bli. Det är svårt att hitta bra presenter och jag vet inte riktigt om jag lyckades den här gången. Jag har även handlat smycken tills på fredag. Jag har typ slösat ungefär 500 spänn idag på bara assessorer. Shit, det är fan inte klokt.... Måste skärpa mig. Men samtidigt är det så himla kul att köpa smycken. 

Petra var sjuk idag så jag fick gå till Franskan själv. Och Petra prickade in ganska bra med att vara sjuk just idag för vi hade skriftligt glosförhör. Jag tror i och för sig att det gick ganska bra för mig, eller jag hoppas det.

Nu ska jag läsa lite i "Processen" och sedan ska jag sova.

1 kommentar:

Lajki sa...

DEN ENDA MANNEN I DITT LIV ÄR HERREN!!! REPENT; DIRTY TRAMP!!!!

(heheh)

Konfa snart!! <3