lördag 17 oktober 2009

Maskerad

Jag tänkte att det skulle bli en lugn kväll. Och att jag skulle vara hemma tidigt. Vid ett ungefär tänker jag att det är dags att dra hem. Och det gör jag också. Det är bara det att det tar så lång tid för mig att komma iväg. Så jag säger hejdå till alla typ 15 gånger och sen går jag (läs: GÅR) hem. Mamma skjutsade mej dit så jag fick gå hem. Hade följe med Mikan och vi kom fram till några få bra saker som faktiskt var väldigt bra.

Kvällen överlag var lyckad. Men jag hade inte hunnit äta så mycket så jag blev rätt så full rätt snabbt. Men fyllan la sig ändå också rätt snabbt. Så jag blev sjukt full sjukt snabbt som gick över sjukt fort. Najs. Hade ett fyllesamtal som jag har svaga minnen av som jag helst inte vill minnas allt. Mest av allt skulle jag vilja att det inte hända. Iaf innehållet.

Jag har precis ätit kyckling, ris och sås. När jag var klar stack Alice upp huvudet över bordskanten och snodde mitt kycklingben. Nu morrar hon så att det ekar genom hela huset för att kattungarna inte ska försöka sno det. Det låter ungefär som om hon är i målbrottet.

Nä, sängen kanske?

Inga kommentarer: