fredag 9 oktober 2009

Keep it on the hush

Sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka. Ikväll, klockan 10 i 6, ska jag vara på stortorget. Jag började fixa mej vid 1. Eller jag tvättade håret. Så får det självtorka så slipper jag föna det :) Det gäller att vara smart.

Jag har ångest. Rätt så mycket ångest. I veckan, typ måndags, upptäckte jag att jag hade fått dubbla CSN (vilket jag skulle få) och jag blev jätteglad eftersom jag blev rik. Men nu får jag ångest. På två dar har jag slösat ungefär 2000 kronor på två klänningar, ett par skor, två armband, tre par strupbyxor och ett par örhängen.
Det är mycket för pengarna. Men det är också fruktansvärt mycket pengar. MEN, klänningarna var sååå fina. De var från Topshop. De kostade 599 kr st. MEN, med CSN kostade dom typ bara 539 eller nått. Värsta kapet :D
Dom är likadana. Fast i olika färger. Grejen var att jag inte kunde bestämma mej för vilken jag ville ha, så jag köpte båda. Smart :)

Oj, vilken ångest jag får. MEN, jag har sjukt fina kläder i min garderob. Jag kommer vara sjukt snygg ikväll. Och jag tänker inte ha ångest förrän imorron. Så, nu släppte det.

Inga kommentarer: