tisdag 9 juni 2009

You say hamburger, I say horse

Puh... Kom precis hem från frisören. Hon har klippt mig. Fast jag har ändå rätt mycket kvar av håret. Vilket är fett skumt med tanke på hur slitet det är. Varje gång jag tvättar håret och låter det självtorka blir det helt stelt. Typ som att jag har haft i en flaska hårspray i det.
Men nu är det värsta borta iaf. Och varje gång jag har varit hos frisören så tänker jag alltid: Fan, varför går jag inte hit oftare?
Anledningen är så klart: För att det är så dyrt.
Även om hon som jag går till är hyfsat billig (och lätt värd det) så har jag ändå inte, som det fattiga student jag är, råd med det :(

När jag gick hem cyklade jag förbi ett antal studentflak. Dom skrek och höll på. I övermorgon r det min tur, fast jag ska åka studentflak redan imorron. Fy fan vad kul det ska bli. Snart, snart, snart är jag examinerad som det heter så fint :)
Och HP och Bitte kommer på min student :) Alla som vill höra fräck skönsång är hjärtligt välkomna.

Egentligen ska jag på student idag men jag tror inte att jag orkar. För sedan är det ju Elis imorron och min i övermorgon, plus att jag måste städa på mitt rum och idag är den enda dagen jag har tid. Så jag får nog strunta i det.

Igår tog Niklas studenten. Det var najs. Jag träffade Micki och Rebecka från konfan som jag inte sett på aslänge. Sedan min fest om jag inte minns helt fel. Det var fett trevligt och det var även fett trevligt att träffa Niklas. Det var ett tag sedan. Eller jag träffade honom i typ lördags men då sprang vi bara på varandra.

Just nu ordbajsar jag bara. För jag vet att när jag slutar skriva måste jag städa mitt rum. TUSAN också!

Jag kommer få MVG i musikal...

Jag fikade med klassen och Matilda idag. Hon har fått en liten mage. I september kommer bebisen... Jag vill också ha barn...

Eller nej, det vill jag verkligen inte.
Fast bara för att jag önskade mig något sådär så kommer jag säkert bli gravid. Det är Guds sätt att säga: Var försiktig med vad du önskar dej. Det kan gå i uppfyllelse.

Nej men gud, jag vill verkligen inte bli gravid. Fan också!

Eller jo det vill jag. Men inte än på typ 10 år.

Shit, nu kommer Gud aldrig låta mig bli gravid för att jag sa att jag inte ville bli gravid fast jag vill det men inte än, bara.

Jag hoppas han fattar.

... städa...

... snart...

Inga kommentarer: