lördag 6 juni 2009

I wanna dance with somebody

Shit, jag har ju typ inte skrivit om allt annat som hände den 5:e...

Jag sov när jag kom hem från balen, däckade med smink och allt. Vaknade med ett hår stort som Kebnekaise. Jag var tvungen att stiga upp redan 12 (vilket gav mig en sömn på sammanlagt 4 timmar) för att förbereda mig inför Essie som inte skulle ta studenten. Hon hade en middag för att fira (?) det. Så jag stack dit, sen som vanligt och sönderstressad, och hade det trevligt där i några timmar innan jag var tvungen att sticka vidare till Rebeckas riktiga student. Kändes som att jag var tvungen att prioritera den lite grann...
Hos Rebecka var det trevligt. Jag var hos henne från 8 till strax efter 10 ungefär. Hon fick ett par örhängen av mig (som verkligen passade henne perfekt om jag får vara sån) och ett presentkort på Ahlgrens.

Efter att jag stuckit från Rebecka stack jag hem och hälsade på Bella och Kjell (mammas kusin och hennes man) som var på besök. Det var trevligt att prata med dom. Och jag pratade med mamma om hennes eventuella tal på min student. Jag sa att det INTE fick vara blödigt för då skulle jag bli ledsen. Plus att det skulle bli pinsamt och jag skulle bli obekväm.

Sedan stack jag till Bull för att träffa Lykke och fira hennes 19årsdag. Där var jag ungefär till 2. Vi träffade en gammal gubbe och hans tjej. Tjejen var mycket yngre än honom. Jag undrar hur han fått tag på henne. Hon var nämligen rätt snygg.
Det var trevligt på bull, jag träffade en massa av Lykkes kompisar som jag endast träffar när jag är med Lykke som är fett trevliga.
Lykke ska få en tatuering av mig i present. Jag tror att hon blev glad.

Inga kommentarer: