tisdag 26 oktober 2010

Why, baby, why?

Jag har inte gått och lagt mej än. Jag ska vara upp igen om cirka 1 ½ timme. varför blir det alltid så när jag ska resa? Jag kommer aldrig i säng. Det är helt galet. Jag tror jag har dygnat varje gång vi ska åka till Dalarna de senaste tre åren. Och senaste gången jag åkte till Taize dygnade jag.
Jag funderar på att dygna nu. Men tror ändå att jag ska sova. Det kan ändå vara värt det. Varför är jag uppe så sent. Max gick och la sig för typ över en timme sen. Why?
Anledningen är att jag som vanligt börjar packa för sent. Började packa halv nio, nu ikväll alltså och dessutom så fick jag byta resväska och börja packa om allting för typ en halvtimme sen. Kom på att den väskan jag började packa i var på tok för liten. Jag försökte, tro mej, med allt, men det gick inte, alls. Så jag fick byta väska till en större. Så fick jag först springa runt i huset och leta upp en väska som var lite större men inte löjligt mycket större. Men nu är jag iaf klar. Ska sova den lilla tid jag har kvar. Sen väntar en mysig miniresa till Paris :D hihihi.

Inga kommentarer: