onsdag 13 oktober 2010

Long time no see 2.0

Ojojojöj. Det var ju sjukligt längesen jag skrev. Och jag har ingen direkt aning om varför jag slutade. Men jag börjar igen för att jag läste igenom bloggen för någon dag sen och upptäckte hur kul det var att läsa den. Det är ju som en dagbok. Fast med lite censur.

Så. igår åkte jag hem till Max. Jag tänkte jag skulle vara en bra flickvän och överraska honom med mat när han kom hem från jobbet. Det är väl alla mäns dröm. Att bli överraskade av sin tjej med en famn full med varma röda korvar.
Pölse alltså. Jag gjorde pölse till Max. Men tyvärr han jag inte bli klar med maten innan han kom hem. Jag pratade med Rebecka i telefon istället. Och när jag pratar med Rebecka i telefon försvinner en timme fort.

Idag ska jag sjunga. Men först ska jag klä på mej. Det är najs att plugga halvfart. Man behöver inte plugga så mycket. Eller jag hoppas att man inte behöver det, för annars ligger jag dåligt till.

Inga kommentarer: