söndag 31 januari 2010

Men om jag vill ha pengar...

Så har en helg till gått.
Det har varit en bra helg. Faktiskt. En mysig helg blandat med lagom mycket fest (dock är jag sjuuuukt sliten, är inte helt säker på varför). I torsdags var det tackfest och jag kom dit med tillsammans med en Lykke. Tänkte introducera henne för studentlivet, eller iaf det jag kan om studentlivet. Vilket ungefär sträcker sig till Lunds nation. Jag tänkte, när jag blev student från början, att jag skulle testa på allt men det gick sådär. Jag kom till Lunds och sen stannade jag där. Jaja, jag kan väl återupptäcka studentlivet tillsammans med Lykke.
Lykke, lust att inviga sydskånska nästa helg?
Sydskånska är en nation som jag velat besöka länge men aldrig fått tummarna loss till att göra. Iaf, torsdag var kul. Väldigt kul. Sen på fredagen träffade jag Petra och hennes "nya" (träffats i typ ett halvår men jag har inte träffat honom) kille. Sjukt trevligt. Han var väldigt rolig och dom var väldigt söta ihop. Matchade varandra sjukt bra. Träffade även Essie med, vilket var längesen.

På lördagen myste jag och nu på söndagen har jag varit i kyrkan från halv 10 fram till nu ungefär. Det var trevligt. Jag var en man med skägg :)

Shit vad trött jag är.

Inga kommentarer: