fredag 25 juli 2008

Who baby!

Shit alltså, man hinner knappt komma hem innan man ska iväg igen. Nu bär det av till Amsterdam med Elinor. Om cirka en kvart ska vi gå ner till järnvägsstationen och ta tåget. Spontant som fan alltså. Allt detta bestämdes igår och jag hängde inte riktigt med i svängarna alls men nu ska vi tydligen iväg, och jag som ska träffa Petra och Essie på lördag, tydligen inte. Men med tanke på att jag har umgåtts med dom 24/7 i tre veckor och inte träffat Elinor alls på typ hela sommaren så har hon faktiskt förtur på mig, för tillfället i alla fall.

Jag träffade föresten Petra på SJ när vi skulle boka biljetter, hon berättade en kul sak ;) Men det är tills vidare hemligstämplat.

Jag var med Lykke igår och gav henne presenten, en väldigt katolskt kors som jag köpt hos påven. Jag har ett liknande så nu har vi värsta kompiskorsen, fett som fan. Jag har saknat henne SOM BARA DEN! Lykke my darling, hon är fan bara bäst.

Gissa föresten vem som får semesterersättning av kyrkan för att vi inte jobbar?! HA!

Nu måste jag och Eli dra, till AMSTERDAM!!!

Inga kommentarer: